05 oktoober 2008

Kurb, kuid tõsi!

Laupäeva hommikul helistas mulle külamees Ants, kes teatas, et Habaja vaba aja plats on autoga niiöelda "üles küntud". Lähemal uurimisel selgus, et reede öösel on autoga rallitatud Habaja jalgpalliväljakul, mis on selle tagajärjel muutunud mängukõlbmatuks. Poisid ja poiste juhendaja olid ikka väga-väga nördinud....
Külamees Ants soovitas pöörduda politsei poole. Nii ma ka tegin. Helistasin 110 ja rääkisin loo ära. Minu avaldus suunati meie valla konstaabli pädevusse. Ja nii ma rohkem ei teagi midagi. Niipalju mulle öeldi, et võiksime ise maad uurida, et kes võis sellist asja teha. Loodan väga, et kohalik konstaabel süüdlase välja selgitab. Sest tegelikult on ju teada, kes on see inimene, kes seda tegi! Ta oli juba külavahel praalinud, et jalgpalliväljak on tema maa peal ja ta võib teha, mida tahab!

Jalgpalliväljak näeb nüüd välja selline


....ja selline

Kommentaare ei ole: